|
COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN
Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
|
Algemene competenties
|
- BL101 Zoekt opheldering door het stellen van vragen
- BL102 Toont zich leergierig en bereid tot leren
- BL103 Zoekt naar aanvullende en nieuwe informatie en ontwikkelingen
- BL104 Gaat constructief om met kritiek
- BL105 Leert uit zijn fouten
- BL106 Blijft onder druk zorgvuldig werken
- BL107 Blijft onder druk planmatig werken
- BL110 Staat open voor alternatieve methoden en werkwijzen
- BL116 Respecteert deadlines/afspraken
- BL120 Houdt rekening met inbreng van collega's
- BL121 Neemt taken op zich die heel de groep tot nut zijn
|
Algemene beroepsgerichte competenties
|
- BL228 Onderscheidt hoofd- en bijzaken
- BL229 Structureert informatie op een overzichtelijke manier
- BL230 Gaat stapsgewijs en systematisch te werk bij het anlyseren van een probleem
- BL231 Schat de mogelijkheden en beperkingen van een werkmethode in
- BL232 Baseert zijn oordeel op de gegevens en feiten
- BL233 Gebruikt informatiebronnen kritisch
- BL234 Evalueert resulaten kritisch
- BL236 Splitst een grotere opdracht zelfstandig in stapsgewijze deeltaken
- BL239 Brengt structuur in ideeën
- BL240 Houdt rekening met afgesproken tijdslimieten
- BL242 Organiseert het werk in een efficiënte planning
|
Beroepsspecifieke competenties
|
|
SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
|
Zie deelfiches
|
|
VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
|
Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
|
Alle OO uit 2FBT
|
Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
|
Zie deelfiches
|
Andere begincompetenties
|
Zie deelfiches
|