|
KORTE OMSCHRIJVING
|
Elke periode krijgt de student de kans om zijn studieloopbaan en zijn studieontwikkeling te bespreken met de studieloopbaanbegeleider. Het bijhouden van de POP map dient als hulp voor de student (en de studieloopbaanbegeleider) om zijn studie zelf te kunnen opvolgen.
|
COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN
Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren
van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)
|
Algemene competenties
|
- CH104 gaat constructief om met kritiek
- CH105 leert uit zijn fouten
|
Algemene beroepsgerichte competenties
|
|
Beroepsspecifieke competenties
|
|
SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
|
Het POP draagt in het bijzonder bij tot het realiseren van het opleidingsdoel: reflecteren over het eigen handelen tegenover derden.
na deze lessenreeks kan de student:
- reflecteren over het eigen handelen binnen de onderwijsgroep
- en is er een basis gelegd voor reflecties in het latere werkveld (de stage)
|
|
LEERINHOUDEN
|
Het POP is een persoonlijk dossier waarmee de student zijn/haar studievoortgang aantoont. De student leert hiermee bovendien wat ‘zelfreflectie’ inhoudt en dit als voorbereiding op stage, eindwerk en latere werkveld.
|
STUDIEMATERIAAL
|
- "Het algemene CGO-boek"
- map met invulbladen
|
WERKVORMEN
|
Soort werkvorm
|
uren
|
|
%
|
hoor- en werkcolleges:
|
|
lesuren
|
|
practicum en oefeningen:
|
|
lesuren
|
|
vormen van groepsleren:
|
|
lesuren
|
|
studietijd buiten contacturen:
|
|
klokuren
|
|
Verdere toelichting:
|
EVALUATIE
|
|
Eerste examenperiode
|
POP wordt in het 2de jaar door de studieloopbaanbegeleider geëvalueerd op volledigheid
|
tijd voor examinering
|
|
Tweede examenperiode
|
POP wordt in het 2de jaar door de studieloopbaanbegeleider geëvalueerd op volledigheid
|